Květen 2015

Matching+beach volleyball

30. května 2015 v 9:00 | Niki |  USA- NY- první rok
Krásnou sobotu Vám všem,

Tak jsem si říkala, že bych mohla napsat zase pár řádků o tom, jak to jde s hledání nové rodinky. Zatím pořád hledám a myslím, že ještě dlouho budu jelikož nová rodinka je v nedohlednu. V přehledu sice najdete jednu Cali, která se mi ozvala dneska, ale jelikož mamka pracuje z domu a do toho jsou židi tak nevím, nevím.

Rodinky:

21. rodina- MARYLAND-Male-6, Female-9
22. rodina- VIRGINIAMale-8, Female-6
23. rodina- MARYLAND Female-11, Male-9
24. rodina- PENNSYLVANIA Female-10, Female-10, Female-8
25. rodina-CALIFORNIA Female-11, Female-7, Male-5
26. rodina- NEW YORK Male-14, Female-12, Female-10
27. rodina-ILLINOISMale-5, Female-3

Popravdě mě zajímá na jakém čísle skončím. Matching může být někdy fakt zdlouhavý. Obdivuju holky co si najdou někoho až po 4 či 5 neli více měsících.
Je tomu rok a něco málo k tomu, kdy jsem hledala rodinu na první rok. V matchingu jsem byla možná tak 4 či 5 dní a match byl na světě. K dnešku jsem už v procesu přesně měsíc.

Minulý týden začla beach volejbalová sezóna na pláži (Jones beach) cca 15 minut ode mě. Moc se mi líbil, první večer až teda na to počasí, které zatím není idealní, ale časem se to má zlepšit. K tomu tento týden ve čtvrtek začala beach volejbalová sezóna na pláži (Cedar beach) cca 30 minut ode mě. Musím říct, že tahle se mi líbí trošku více než ta Jones.

Jsem fakt moc ráda, za tu příležitost si tu zahrát. Sice je to trošku náročnější, jelikož ve středu končíme kolem půl 11 a než dojedu domů a kdesi cosi, tak je půlnoc. Já jsem člověk, který potřebuju minimálně 7 a půl hodinky spátku. Takže si dovedete představit, když vstávám druhý den kolem půl 7 jak asik vypadám. Nicméně oba týmy jsou zatím super a máme více výher než proher což je paráda.

Pár fotek se západem slunce, který je dechberoucí. Já prostě západy a východy slunce naprosto miluju ♥. Vždycky mi to dobije baterky. Miluju jak se obloha může za pár minut změnit k něčemu neuvěřitelnému.

Jones beach

Cedar beach

Za 2 týdny jedu za Simi do DC a jak jinak než už se těším jako malá. Jak tak počítám, tak už mi toho času tadyk moc nezbývá. Chci podniknout ještě pár výletů mimo NY, tak uvidíme jestli se to všechno uskuteční a hlavně jestli na to budou finance. Ono bez financí to nejde. A I když výplata 200 (4800czk) za týden se zdá dost, tak věřte, že to dost není. Ono tady jsou jiné poměry a všechno stojí více. Už vidím jak si v čr kupuju kávu za 160 kč nebo si jezdím každý týden do city za 500 kč či kupuju pití a svačinu za 400kč. Mohla bych takhle pokračovat do nekonečna a i to by bylo málo.

To by bylo asik tak všechno
Mějte se krásně užívejte víkend.
Niki

Kanada

29. května 2015 v 22:07 | Niki |  Cestování
Zdravíčko,

Tak mám za sebou 4 denní výlet v Kanadě, který byl na jednu stranu úplně super a na druhou celkem na nic.

Proč na nic..? Jelikož jsme jely s čínskou autobusovou společností, tak si asik dokážete představit autobusovou posádku z většiny čínské populace. Onoo pro příště už víme proč to bylo tak levné. Pro vaší představu jsme ve třech lidech platily 396 dolarů, tz. 132dolarů na jednoho za ubytování a cestu, k tomu nás ještě na konci zkásli 8dolarů za den na dýškách pro řidiče a "průvodčí". Takže já jsem na konci platila nějakých 164 dolarů, což není vůbec špatné. No, ale!! Přišlo nám, že celý výlet se netýkal ničeho jiného než JÍDLA! Jakmile jsme ve čtvrtek nastoupily do autobusu tak po půlhodině nám začala paní "průvodčí" říkat jaké vstupy si můžeme koupit a taky jakou večeři, oběd či snídani. K tomu ty jídla byly v takové době, když jsme zrovna měli volno v Torontu, Ottawě či Montreálu. Myslím to tak, že jsme přijeli do určitého místa a skoro celá autobusová posádka šla na jídlo a my jsme šly trošku prozkoumat terén, aby jsme z toho taky něco měly, předtím než jsme jeli zase jinam. Takže lidi co byli na jídla z Kanady vlastně neměly vůbec nic, kromě teda plného břucha. Celkově mi to přišlo takové uspěchané a na všechno bylo málo času. Pořád jsme musely čekovat hodiny kolik je, aby jsme nepřišly pozdě. No a z většiny jsme vždycky dobíhaly a samozdřejmě byly poslední. Pro příště už vímE, že je lepší si půjčit auto a jet takhle někam sám, zorganizovat si to sám apod.

V autobuse jsme potkaly další dvě aupair(slovenka a francouzka), o kterých jsem já věděla přes FB. Musím, říct že jsme si fakt všechny dobře sedly a trip jsme si i tak užily. Sestaveníčko naší cestovní skupinky bylo tedy, Já, Simi, Ceci-Němka, Barča- Slovenka a Kee- Francouzka.

1.den
Z NYC jsme vyjeli po 8 hodině ranní. Cesta k Niagárům trvá asik 7 hodin. Po cestě jsme měly pár krátkych zastávek a taky jednu zástávku s první "atrakcí" a to muzeum skla. Samozdřejmě my jsme nešly, jelikož mi to přijdou vyhozené peníze a na druhou stranu taky nejsem člověk co obdivuje sklo! Takže jsme si šly sednout do takového malého občerstvení a čekaly jsme na ně. Kolem 4 jsme byly u Niagárů z USA strany. Výled byl krásný. Vyšlo nám taky počasí takže paráda. Pak jsme nasedly na autobus a jeli přes Kanadské hranice, kde všechno bylo bez problémů. Jakmile jsme byli v Kanadě tak jsme se jeli opět podívat na Niagáry, ale tentorát z Kanadské strany. Řeknu Vám, že je to ještě krásnější pohled než z té USA strany. Kolem 9 jsme přijeli na hotel, který byl fakt moc pěkný. Většina lidí šla spát. My jsme, ale šli na véču(jelikož jsme nebyly s němi) a pak taky kouknout na osvětlené Niagáry. Díky bohu, že hotel byl jenom 25 minut pěšky od nich.

USA strana

Kanadská strana
2.den
Ráno jsme vyjížděly kolem 8 a jeli přímo na Niagáry, kde jsme si koupily tour na lodi, která vás veme přímo k těm vodopádům. Byl to fakt úžasný zážitek. Určite jestli někdy pojedete na Niagáry, tak si zaplaťte tu tour za 25 doláčů, stojí to fakt za to. Po vodopádech jsme měli menší rozchod, jelikož jsme na další atrakci nešli. Nějaké divadlo či co. Další atrakci jsme spolu se Simi a Ceci využily, tak na půl. Šli jsme na Skylon Tower, ze kterého byl nádherný výhled na Niagáry. Druhá půlka programu byl jak jinak než oběd v Tower. Kolem 2-3 jsme odjížděli směr Toronto.

Fotky z lodě

Fotky z Skylon Tower

Z Toronta jsme toho, až tak moc nevyděli jelikož ten rozchod byl miniální. K tomu jsme byli ubytování uprostřed ničeho a i když jsme to večer zkoušely se někam dostat, tak jsme se akorát tak ztratily a nakonec to vzdaly.

3.den
Jsme vyjížděli kolem půl 6 ráno. Jelikož jsme přišly večer pozdě tak jsme možná naspaly tak 3 možná 4 hodinky. V autobosu jsem, ale všechno dospala a vzbudila jsem se až v Ottawě, kde byla další zastávka. Tam jsme měli rozchod cca 2 hodinky, takže zase nic moc. Musím říct, že se mi Ottawa moc líbila. Ta atmosféra a taky některé ty stavby byly fakt moc hezké. Z Ottawy mám takovou menší story se Simi. Takže tady ji máte:

Jak jsme tak s holkama procházely město, hledaly něco k jídlu atd. tak jsme samozdřejmě ke konci trošku nestíhaly. Simi si k tomu musela ještě vybrat z bankomatu tak jsme holkám řekly ať jdou napřed a že je pak doběhneme. No u bankomatu se stala takova vec a to, že Simi když si vybírala tak ji to nedalo žádné peníze prostě se ani ta kasička na peníze neotevřela. Samozdřejmě to bych nebyla já, abych to nezkusila a nevybrala si taky, třeba se ty peníze nějak zasekly. No mě to peníze dalo a při to jsme viděla jak jsou nějaké peníze pod nimi. S hodou náhod jsme se začaly bavit s jedním Kanaďanem, který si vybíral hned po nás. Takže já spolu s ním, jsme se snažily dostat ty "zapadlé" peníze. On měl nachystané prsty a já obročky od slunečních brýlích. Jakmile se to otevřelo, on vzal svoje peníze a já strčila ty obroučky pod ty dvířka. No nakonec jsme se dozvěděly, že to žádné zapadlé peníze nejsou, ale že to jsou peníze banky. No prostě úplná komedie. Samozdřejmě jsme už nestíhaly, ale Simi prostě ty peníze chtěla zpátky tak jsme běžely za roh kde sídlila ta banka. Doběhly jsme tam řada jako kráva, a tak Simi se zeptala hnedka prvního jestli by ji nepustil. Vysvěstlila mu situaci, že jsme tu s tour a taky že nestíháme. Ten týpek ji odřekl, že tu čeká celý den takže smůla. Celkem idiot, ale co no. Pak jsme si se Simi tradičně daly běh k autobusu a přišly jsme asik o 20 minut pozdě. No paní průvodčí se moc netvářila, ale aspoň viděla že jsme utíkali takže snaha se cení ne..?:D

Z Ottawy jsme jeli pak přímo do Montreálu, kde jsme stavěli u Olympijského stadionu. Většina autobusu si zaplatila lístek a my s holkama jsme na ně znovu čekaly. Trošku jsem přemýšlela jestli tam nemám jít taky, jelikož sport naprosto miluju, ale těch peněz mi bylo škoda. Když jsme pak dojeli do Montreálu, tak opět více než polovina šla na jídlo a my s holkama jsme prozkoumaly terén. Když jsme dojeli na hotel, který byl opět uprostřed ničeho, tak jsme to opět zkusily a a zeptaly se na recepci jestli je něco kolem. Tam nám řekli o jedné hospodě, která je poblíž. Když jsme tam došly tak tam vůbec, ale vůbec nikdo nebyl teda až na 2servírky a jednoho kuchaře. Dali jsme si drink a jídlo. Trošku jsme se zakecaly s čísnicí, která byla naprosto úžasná. Obědnala nám jídlo, které je proslulé v té oblasti a k tomu to bylo na účet podniku. A aby toho nebylo málo tak nám říkala o pár klubech v okolí, které jsou otevřené s tím že nás tam zaveze. Byla naprosto peckovní. Nakonec já s Barčou jsme nejely, jelikož jsme byly unavene. Simi a Ceci, měly dostatek energie takže jely.

Olympijský stadión

Montreál

4. Den
Jsme vyjížděli v 6 hodin s tím, že v 8 jsme přejížděli přes hranice. Na hranicích všechno proběhlo v pořádku. Po cestě jsme měli pár zastávek a taky jednu s další atrakcí a to nějaký park, který se dá obejít dokola. My si ho prošly tam kde jsme nemusely nic platit. Jak jinak. Do NYC jsme přijeli něco málo po 19 hodině.

Kanada se mi líbila moc. Škoda jen, že jsme neměly více času na prozkoumání. Příště fakt radši vzít auto. :))

Zajímavosti:
- V Montreálu se mluví Francouzky
- Kanadské peníze nejsou papírové, ale takové fóliové. Prý se připravují na budoucnost

To by bylo asik tak všechno.
Mějte se krásně
Niki

PS: Více fotek na rajčeti ;-)

99 a.?

19. května 2015 v 5:41 | Niki |  USA- NY- první rok
99....99....99 tak přesně tolik dní mi zbývá do konce prvního roku.

Abych byla přesnější tak tedy ještě 14 dní a 2 dny do konce a z toho 48 pracovních dnů a 51 volna.
Haha, to by bylo k dnům a číslům a těď rychle na matchiing. :)

Takže Matching :))

Rodinky se mi od posledního článku moc neozývaly, možná tak jednou za čas nějaká se objevila a to by bylo asik tak vše. Celkem mě fascinuje, že nekontruluju mail každých 5 minut jak jsem to dělala první týden, holt už jsem z toho asik unavená a taky na druhou stranu si říkám, že mi ty meily nikam neuletí. Dneska jakoby se roztrhl pytel s rodinami. Nevím co se děje, ale za poslední 4 hodiny mi přišly 4 rodinky co mají o mě zájem (rodiny vypíšu později). Jelikož všechny rodiny co se mi ozvaly od posledního článku jsou z východu tak asik víte jak na tom teďkom jsem. ZATÍÍM NIC ://. Rodinám vždy píšu to stejné a to že moc děkuji, že mají zajem, ale že chci prodloužit na západě. Posledních pár emailů mě, ale rodinky potěšily. I když jsem jim napsala že děkuji, ale nemám zájem tak mi odepsaly, že mi přejou hodně štěstí a kdyby se cokoliv změnilo tak se mám ozvat. Taky psaly, že určitě nebudu mít problém někoho najít s mými zkušenosti atd. Takže asik tak.

Tak tedy k rodinkám:
13. rodina- Washington- Male-2, Female-2
14. rodina- New York- Male-15, Female-10, Male-9, Female-3 (další rodinka co bydlí ode mě asik 15 minut)

15. rodina- Virginia- Female-6, Female-6
16. rodina- Ohio- Female-14, Male-10
17. rodina- Massachusetts- Female-9, Female-7, Female-3
18. rodina- Michigan- Female-13, Male-10, Male-4
19. rodina- Maryland- Male-8, Male-5
20 .rodina- New York- Male-5, Male-5

Joo a volala jsem si s rodinkou č.10- Cali u SF, zítra s nimi mám skype tak uvidíme, ale moc to nevidím.

Tak to k matching asik tak vše :))

Poslední víkend jsem zůstala doma s tím,že v pátek jsem měla call s Cali a v sobotu večer jsem hlídala. V neděli jsem plánovala trip, na který jedeme se Simi od 4.-12. července. Konečně máme zaplacené lístky na bus zítra už jenom letenky a huráá plánovat a bukovat ubytování. Pojedeme Chicago-Nashville-Atlanta-New Orleans-Miami-Key west-Miami a domů.

Už se jenom 3* vyspím a jedu do Kanady Jupííí jou. Navíc ve středu už začíná beach volejbalová sezóna tak se těším jako malá.

Taky jsem v posledních 2 týdnech začala běhat a to bez přestávek,posilovat a jíst trochu zdravěji. Tak uvidíme jak to půjde. Do července chci být fit aspoň trošku. :))

Tak to by bylo asik tak všechno. Mějte se krásně a další článek po Kanadě o Kanadě.

Jak tak dny plynou

12. května 2015 v 5:26 | Niki |  USA- NY- první rok
Zdravíčko,

Tak jsem si říkala, že bych vás mohla trošku informovat o mém matching a taky jak se vlastně mám.

Za 12 dní se mi už ozvalo 12 rodinek. Celkem to narůstá za což jsem strašně ráda, ale popravdě kdyby se mi ozývaly rodinky jenom z míst kam chci tak by mi to vůbec nevadilo.
Malé shrnutí:

5. rodina- Colorado- Female-6, Male-4, Male-1
6. rodina- Pennsylvania- Male-9, Male-7, Female-4
7. rodina- Californie (San Francisco)- Male-10, Male-7 Po přečtení dopisu jsem si řekla, že k nim nechci. Sice jsou z Cali, ale soboty bych pracovala, jsou Indové, takže omezené jídlo v domě apod.

8. rodina- Washington DC- Female-3 Musím přiznat, že tahle se mi líbila. Kdyby byla od jinud tak bych je brala hned. Jenže bohužel nejsou. Od téhle rodinky, už přestávám číst dopisy od rodin, jelikož to občas zamrzí, když se mi líbí.

9. rodina- Maryland-Male-12, Male-11, Female-7
10. rodina- California- San Jose- Male-4 Zatím mi nenapsali, ale po přečtení dopisu se mi nějak extra se nelíbí.
11. rodina- Maryland- Female-13, Male-11, Female-9, Female-9
12. rodina- New York (Bydlí město vedle mě)- Male-14, Female-12, Female-10

Noo tak to by bylo asik k rodinkám.

Dneska mi odjíždí kamarádka němka co bydlela ve stejném městě jako já. Rodinka jí řekla, že opouští program a ona chudák nikoho nenašla. V pátek mi odjela kamarádka ze Slovenska, rematch nedopadl tak jela taky domů. No a v pátek mi odjíždí kamarádka češka. Takže celkem na houby.

V pátek jsem byla na bye bye párty v NYC. Párty se fakt povedla, jelikož jsem domů přijela kolem 7 ráno. Haha. Sobota byla taková relaxační. Rodinka odjela k babičce, takže jsem si užívala to ticho v baráku.

No a v neděli jsme naposled s Šárkou pochodily po city, udělaly pár fotek, potkaly jsme známou osobnost (Haha, voskovou figurínu) a zakončily jsme to v roaftopu s krásným výhledem na Empire State Building.

Panorama za dne

Panorama se západem slunce

Kanada už se blíží a já se těším jako malá. Minulý týden jsem si už konečně nahlásila dovču. Takže začátkem července hurááá na toulky po Americe. První jsem si říkala, že bych chtěla Miami s Bahamama, ale zase na druhou stranu nevím jestli tu zůstanu a nebo pojedu domů a tak plánuju spíše procestovat pár států.

To by bylo asik tak všechno. Půlnoc se blíží a já už pomalu zavírám oči. Tak se mějte krásně a zase někdy